ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 21/9/2022
ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ Αριθ. Πρωτ : 16473
ΔΗΜΟΣ ΛΕΒΑΔΕΩΝ
Δ/ΝΣΗ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ: ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Τ. Δ/νση: Σοφοκλέους 15
Τ.Κ.: 32131 ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Πληρ.: Μπαλάσκα Αγγελική
Τηλ.: 2261350885
FAX : 2261350811
Email: mpalaska@livadia.gr
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΠΡΟΣ: Α) Τo Δήμαρχο Λεβαδέων : ΤΑΓΚΑΛΕΓΚΑ ΙΩΑΝΝΗ
Β) Τα τακτικά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Λεβαδέων
1. ΚΑΛΟΓΡΗΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. ΜΗΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
3.ΤΣΕΣΜΕΤΖΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. ΣΑΚΚΟ ΜΑΡΙΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. ΝΤΑΝΤΟΥΜΗ ΙΩΑΝΝΑ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ ΒΡΑΣΙΔΑ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. ΣΑΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΑΗΛ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. ΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ (ΓΙΩΤΑ)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. ΓΑΛΑΝΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. ΚΑΠΛΑΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΚΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. ΤΟΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. ΤΖΟΥΒΑΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. ΦΟΡΤΩΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. ΚΑΡΑΛΗ ΧΡΗΣΤΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΛΟΥΚΑ
19. ΠΟΥΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. ΚΟΤΣΙΚΩΝΑ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. ΑΡΚΟΥΜΑΝΗ ΠΕΤΡΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. ΜΠΡΑΛΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. ΓΕΡΟΝΙΚΟΛΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. ΤΣΙΦΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. ΜΠΑΡΜΠΕΡΗ ΝΙΚΟΛΑΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. ΑΛΕΞΙΟΥ ΛΟΥΚΑ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. ΚΑΡΑΜΑΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. ΠΛΙΑΚΟΣΤΑΜΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. ΧΕΒΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ( ΝΑΝΣΥ)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. ΤΟΥΜΑΡΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. ΚΑΤΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ
Γ) Τους Πρόεδρους των Κοινοτήτων:
Δ.Ε ΔΑΥΛΕΙΑΣ
Δ.Ε ΚΟΡΩΝΕΙΑΣ
Δ.Ε ΚΥΡΙΑΚΙΟΥ
Δ.Ε ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Δ.Ε ΧΑΙΡΩΝΕΙΑΣ
|
Με την παρούσα, σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε κατεπείγουσα* συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα γίνει την 21η Σεπτεμβρίου 2022 , ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00 , η οποία λόγω των κατεπειγόντων μέτρων που έχουν ληφθεί για την αποφυγή της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 θα πραγματοποιηθεί ΔΙΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ κατ΄εφαρμογήν:
α) των διατάξεων του άρθρου 74 του Ν. 4555/2018 (αντικατάσταση του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010) ,
β) Τις διατάξεις της υπ΄αριθμ 375/2022 εγκυκλίου του ΥΠ.ΕΣ. (ΑΔΑ: Ψ42Π46ΜΤΛ6-4ΙΓ) «Λειτουργία Δημοτικού Συμβουλίου»
γ) Τις διατάξεις της υπ΄αριθμ 380/2022 εγκυκλίου του ΥΠ.ΕΣ. (ΑΔΑ: ΩΖ2Χ46ΜΤΛ6-97Χ) «Κατάργηση των διατάξεων του άρθρου 67 του ν. 4830/ 2021 (Α’ 169) αναφορικά με τους τρόπους λήψης αποφάσεων των συλλογικών οργάνων των δήμων και των διοικητικών συμβουλίων των εποπτευόμενων νομικών τους προσώπων.»
δ) Τις διατάξεις του άρθρου 78 του Ν.4954/22 « Λήψης αποφάσεων των συλλογικών οργάνων Ο.Τ.Α. και των διοικητικών συμβουλίων των εποπτευόμενων νομικών προσώπων τους – κατά το διάστημα ισχύος των μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορωνοϊού COVID -19»
Μαζί με την πρόσκληση σας αποστέλλονται οι εισηγήσεις σε μορφή scan στα προσωπικά σας
e–mail
Σε περίπτωση που κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι δεν διαθέτουν προσωπικό e–mail , τόσο η πρόσκληση όσο και οι σχετικές εισηγήσεις θα αποσταλούν στα κατά τόπους γραφεία των Κοινοτήτων διαμονής τους .
Το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης είναι :
« Τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Λεβαδέων»
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΚΑΡΑΒΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (ΒΑΛΙΑ )
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
1 | Προϊστάμενο Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών κ.Καλλιαντάση Γεώργιο |
2 | Προϊστάμενο Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Νταλιάνη Χρήστο |
3 | Προϊσταμένη Δ/νσης Δ/κων Υπηρεσιών κα Κοϊτσάνου Αθανασία |
4 | Προϊσταμένη Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας Π.&Π. κα Παπαγεωργίου Μαρία |
5 | Προϊστάμενο Δ/νσης Καθαριότητας – Περιβάλλοντος, Πρασίνου κ.Δημάκα Λουκά |
6 | Προϊσταμένο Δ/νσης Πολεοδομίας κ. Μπαζιώτη Κων/νο |
7 | Προϊστάμενο Δ/νσης Κ.Ε.Π κ. Μίχο Γεώργιο |
8 | Προϊστάμενο Αυτοτελούς Γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Μίχου Ευσταθία |
9. | Προϊστάμενο Αυτοτελούς Γραφείου Μηχανοργάνωσης κ. Σφυρή. Κων/νο |
10. | Προϊστάμενο Αυτοτελούς Γραφείου Αθλητισμού-Πολιτισμού κ. Σταματάκη Ανδρέα |
* Το κατεπείγον της δια περιφοράς συνεδρίασης προκύπτει από τα παρακάτω δεδομένα : α) τις αριθμ. 97/16.9.2022 και 97/16.9.2022 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για Ιδρυση και Λειτουργία Βρεφικού Σταθμού στο Δήμο Λεβαδέων σε απευθείας μισθωμένο κτίριο για λόγους κατεπείγουσας ανάγκης ,
β) τις διατάξεις του άρθρου 2 του Π.Δ/τος 99/2017 , σύμφωνα με τις οποίες απαιτείται ως προϋπόθεση για την χορήγηση άδειας Ιδρυσης και Λειτουργίας του Βρεφικού Σταθμού ως υπηρεσία του Δήμου , ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας , που στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να τροποποιηθεί και να ενταχθεί ως διακριτή διοικητική ενότητα στην οργανική μονάδα «Τμήμα Προσχολικής Αγωγής » και εν συνεχεία μετά την έγκριση του από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ν.Βοιωτίας , να σταλεί στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στ.Ελλάδος για δημοσίευσή του στο ΦΕΚ,
Και για το λόγο ότι για να λειτουργήσει ο Βρεφικός Σταθμός απαιτούνται ιδιαίτερα χρονοβόρες διοικητικές διαδικασίες , ενώ ήδη έχει αρχίσει η σχολική χρονιά ,
Καλείστε να προβείτε στην άμεση λήψη απόφασης , προκειμένου να συντμηθούν οι χρόνοι διεκπεραίωσης των διαδικασιών με σκοπό την όσο το δυνατόν γρηγορότερη λειτουργία του Βρεφικού Σταθμού και την εξυπηρέτηση των ωφελούμενων δημοτών που έχουν ήδη λάβει οικονομική ενίσχυση με την μορφή voucher , για την φιλοξενία των παιδιών τους στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Λεβαδέων .
Μαζί με την πρόσκληση σας αποστέλλεται η εισήγηση σε μορφή scan καθώς και πίνακας με το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης , όπου θα συμπληρώσετε την επιλογή σας για το κατεπείγον της πρόσκλησης και της συνεδρίασης καθώς και την έγκριση ή μη του θέματος . Έχετε την δυνατότητα να βάλετε ναι, όχι , λευκό αλλά και παρατηρήσεις
Τυχόν διευκρινιστικές ερωτήσεις για το συγκεκριμένο θέμα της ημερήσιας διάταξης , παρακαλούμε να κατατεθούν εγκαίρως στο e-mail:ampalaska@livadia.gr , το αργότερο μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ και ώρα 13:30 .
Οι συμπληρωμένοι πίνακες ψηφοφορίας θα επιστραφούν την ΤΕΤΑΡΤΗ το αργότερο μέχρι και ώρα 13:45 με e-mail, στο γραφείο Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων e-mail: ampalaska@livadia.gr και μετά θα καταχωρηθεί το αποτέλεσμα για κάθε θέμα , ανάλογα με την ψήφο των μελών, όπως αυτή καταγράφεται στους πίνακες.